----------------------------------------- koci 7. 10. 2006 15:44 --- after party za nami ----
tudiz uzaviram tuto knihu
veskera diskuze je mozna na www.volny.cz/tom.kocourek - zde je tez navstvevni kniha...
tesim se na dalsi akce
pratele, kamaradi, bylo to krasne! ----------------------------------------- koci 5. 10. 2006 23:32 chci jen vyjadrit litost nad tim ze ne vsichni jsou schopni datvedet v kolik dorazi...
jinak halusky resi trio hnilda, hanicka a kiki ----------------------------------------- koci 4. 10. 2006 08:37 jak vidi ostatni prijezd? v kolik a jak to teda provedem? kdo nahradi Baliho v jeho kucharske funkci?
piti tedy kazdy sam...
jidlo asi taky (neco na ohen) ale JAK TO UDELAME S TEMA HALUSKAMA? :o)) ----------------------------------------- Blaza 3. 10. 2006 18:50 Ja velmi pravdepodobne dorazim pozdejc. Rozvrh mam do ctyr hodin, navic ten den slavi padesatiny moje teta a musim se tam ukazat. Ale dorazim! S eventualni veceri asi teda necekejte. ----------------------------------------- Bali 1. 10. 2006 14:57 Vsechny Vás zdravím! Jsem si vědom svého slibu, ale bohužel, jak napsal koci - času se mi nedostává. V pátek přijedu ze školy tak, že to akorát stihnu na tu party, takže se všem předem omlouvám. S pivkem se mnou prosím nepočítejte, s ním sem totiž skončil:)) a pepsi si donesu sam:) na vsechny se tesim!! PS: ještě pořád nemám spravenej zip u spacáku, tak mi rezervujte nějakou peřinu:-)) ----------------------------------------- koci 28. 9. 2006 09:08 dle mych informaci byl baliho slib podlozen podminkou ze bude mit cas a toho se mu nedostava... musime se nejak domluvit...
jinak cas bych videl plus minus pata v kocici
----------------------------------------- koci 27. 9. 2006 19:57 to blaza: presne na to narazim :-)
to blahy: naprosty souhlas ----------------------------------------- Blahy 27. 9. 2006 18:58 Co se tyce pivka tak bych koupil jen lahvone,sud bysme nevypili...ja jich zkousnu tak 5. Jestli se dohodnem a koupime je spolecne tak ok... ----------------------------------------- Blaza 27. 9. 2006 15:42 'Kdo pripravi halusky?'
To lze jednodusse prevezt na otazku: Prijde Bali?
On ten chalan totiz neco slibil ;) . ----------------------------------------- koci 27. 9. 2006 14:43 kdo pripravi halusky? a kolik pivca? :-) ----------------------------------------- Blahy 26. 9. 2006 15:52 halisky,pivko,halusky,pivko,...jeste neco? ;-) ----------------------------------------- koci 26. 9. 2006 14:32 tak se nam pomalu blizi termin afterparty, tudiz bysme se mohli zacit domlouvat jak to provedeme :o) ----------------------------------------- koci 15. 9. 2006 00:54 dovoluji si oznámit vložení fotografii, bohuzel jsem se nedockal fotek upravenych a kamosi na mne tlacili... takze prohlizejte, posilejte, vzpominejte! ----------------------------------------- koci 5. 9. 2006 20:47 oki, uz jsem byl informovan, zatim to tam necham, uvidime zda se najdou dalsi chyby ----------------------------------------- Blahy 5. 9. 2006 16:48 To s tou funkci (serp) je tak napsano i v denicku...proto to tam asi rady nechal.... ----------------------------------------- koci 5. 9. 2006 11:01 tak dalsi chyba na prvni strance, tentokrate u baliho fce serp(a) ----------------------------------------- koci 5. 9. 2006 10:16 tak jsme na druhe radce meli rok 2005 :-( opraveno ----------------------------------------- koci 5. 9. 2006 01:13 tak denicek je na svete, dik si zaslouzi kiki a blahy za prepis, rady za prepis a korekturu a ja za korekturu a foto (ano samochvala smrdi, ale kdyz se clovek nepochvali tak to jiny neudela:-))) tak vzhuru do toho a hlaste pripadne chybky :-) ----------------------------------------- koci 4. 9. 2006 23:49 denicek snad za par minut :-) ----------------------------------------- koci 3. 9. 2006 18:03 omlouvam se vsem komu jsem vcera slibil ze dneska bude denicek hotov, jeste se ke mne nedostal (snad dnes) a ja si necham tak den na dodelani... tak se teste :-) ----------------------------------------- koci 3. 9. 2006 10:09 jo a predchozi rozhodnuti je vysledkem tvrdeho vyjednavani na vcerejsim divadle v hlavatcich :-) ----------------------------------------- koci 3. 9. 2006 10:08 takze rozhoduji ja: after party se kona 6-7.10.!!! pokud by nastaly zmeny tak se jeste domluvime ----------------------------------------- Elis 2. 9. 2006 17:40 Je mi celkem jedno, který to bude termín, oba mám volno :o) Takže je vás na rozhodnutí opět sudý počet... ----------------------------------------- koci 1. 9. 2006 17:55 takze denicek je prepsan, rady dodela posledni zmeny, pak pridam foto... tudiz behem vikendu se objevi na netu :-))
jo a jeste rady udelal detailni rozpis jednotlivych plateb takze pokud nekdo mate zajem reknete si o nej jemu nebo mne, preposlu na mail... ----------------------------------------- Rady 1. 9. 2006 12:11 jo, a co se týče termínu after party, tak mě je to taky zcela jedno (sice zatím, ale předpokládám, že tam snad nic nevleze!)...mohu v oba termíny! A asi bych byl každopádne pro jeden z těch dvou dřívějších návrhů, koncem října bude už opravdu velká zima!:-( ----------------------------------------- Rady 1. 9. 2006 12:09 nezbývá než sborově 3x HURÁ HURÁÁ HURÁÁÁ jak krásně nám to finančně vyšlo:-))) ----------------------------------------- koci 1. 9. 2006 03:16 jo kdyby to nebylo na janu ale na nekoho kdo neni zamestnanec tak platime o 4200 vice... (jen pro info) ----------------------------------------- koci 1. 9. 2006 03:14 timto oznamuji ze vyuctovani vyslo uplne presne, za auto platime 6265, diky jane radovske (podrobnosti osobne :-) takze zbyva 339 kc, z toho 100 kc necham na ucte jako udrzovaci money, jane koupim nejake fajn vinko jako dik a zbyde max 100 kc, ktere si zkonfiskuju za telefon, protoze abych kazdemu posilal 9kc, tak to fakt ne :-)) tudiz penize jsou vyrovnany...
orientacni spotreba feldy: 6,5l, lvicek sezral neco okolo 9ti (rady doda presnejsi info) ----------------------------------------- koci 29. 8. 2006 23:13 s tim terminem je mi to taky celkem jedno, teda v pripade tech 2 navrhu, jinak ELI rikala neco o pouti u babicky v tom prvnim terminu...
pak je tu jeste 3.ti moznost udelat to az po volbach, ale to uz bude asi dost zima....
----------------------------------------- blaza 29. 8. 2006 16:34 Mě na termínu afterparty též nezáleží, čímžto jsem kolegielně vypároval Baliho.
Z vyúčtování mi stačí vidět, kolik mám na závěr zaplatit. ----------------------------------------- koci 28. 8. 2006 14:55 jo tak zmena, zapomnel jsem na 2500 co budem vracet hance blahu, takze jeste nejasejte :-)) ----------------------------------------- koci 28. 8. 2006 14:03 tak nam na ucte zbyva necelych 10000 coz by na lvicka, telefony pro radyho, baliho a mozna neco pro me, a drobne odmeny melo stacit (zatim neoficialni info:-))
----------------------------------------- koci 28. 8. 2006 14:00 ano, hanicka je tez vitana :-)) ----------------------------------------- Bali 28. 8. 2006 10:16 Ohledne terminu je mi to asi jedno. Tak vas je na hlasovani aspon 11 a nedopadne to jako s nasi vladou:) (Pocitam s tim ze Hanka B. se zapoji tez) ----------------------------------------- Blahy 28. 8. 2006 09:11 ja bych si s tim nedelal starosti...Me klidne staci rict jaky sou celkovy naklady a pripadne kolik budem doplacet... ----------------------------------------- koci 27. 8. 2006 22:17 jo a jeste, chcete dodelat ten prehled penez, nebo staci prohlasit ze 3000SK byly utracey za vstupy, ubytko, baterky primo na slovensku, a ze kartama se zaplatilo X (zatim nevim, bez baliho se nedostau na ucet, zmenil certifikat) tisic za benzin, jirinka stala tolik a lvicek tolik? dejte vedet ----------------------------------------- koci 27. 8. 2006 22:15 takze asi bude hlasovani, 6-7 nebo 13-14 takze se prosim vyjadrujte...
jinak na denicku maka rady, sverit mi ho nechtel tak snad bude rychlej, ja ho ani nedocetl :_(
foto sem dam az to rady pojmenuje, aby to bylo OK ----------------------------------------- Blahy 27. 8. 2006 20:21 Zdravim.Me by se spis hodil puvodni termin(13.) o tyden driv mam brigadku... ----------------------------------------- Hnilda 27. 8. 2006 19:18 Nazdar, mam navrh presunout afterparty o tyden drive na 6 nebo 7 rijna a to z duvodu ze mi to koliduje s jinou super akci na ktere bych mechtel chybet. ----------------------------------------- koci 21. 8. 2006 11:32 tak ahoj, chci vsem podekovat za supr dovolenou, bylo to bajecnych 13 dni, i kdyz urcite mouchy to melo, ale alespon pro me se to vysvetlilo (ze rady :-)), tazke se tesim na dalsi akce
jak jiz bylo receno vyuctovani bude na prelomu mesice, ale podle neofiko info se muzeme tesit na urcite slevy na autiku, takze by vse mohlo vyjit celkem dobre
dale se tesim na afterparty - termin patek 13.rijna - alespon predbezne, ucast vsech povinna :-))
jeste mi chybi dodelat web - foto, denicek.... takze az se ke me vse dostane tak na tom jiste zapracuji :-))
----------------------------------------- Bali 4. 8. 2006 15:13 to Rady: Doufám, že jsi zařídil aby tam letosopět byla Zuzna, ještě jí s panem X (že jo Koci:) něco dlužíme:)))))
----------------------------------------- Bali 4. 8. 2006 15:12 to all: Mohu nabídnout autonabíječku na siemens - ten starý klasický konektor, pokud má někdo zájem napište a já ji vezmu Bali ----------------------------------------- koci 4. 8. 2006 14:10 ja bych zase nerad visel nekde na lane - smerem dolu jeste, ale nahoru by to mohl byt problem :-)) ----------------------------------------- Blahy 4. 8. 2006 14:05 k tej jeskyni mam dotaz...nebudem se tam protahovat nejakou sterbinou 0,5 x 0,5 metru,ze ne?jestli tam budem nekde viset na lane tak je mi to jedno ale lezt nekam do mysi diry se nechystam... ----------------------------------------- Rady 4. 8. 2006 12:30 K té jeskyni mám vytisknuto něco málo materiálů...takže pro zájemce to bude k dispozici k nahlédnutí....:-) ----------------------------------------- Rady 4. 8. 2006 12:28 Dále jsme všichni objednáni na prohlídku Jeskyně mrtvých netopýrů...a to na sobotu 12.8. pravděpodobně od 4 hodin odpoledne (poznámka pro Baliho: tudíž předtím strávíme příjemné odpoledne na chatě M.R.Štefánika:-))) ).
Je objednáno 5 lidí na trasu A a 7 zkušených spelologů na trasu B !:-)) Tak doufám, že nikdo netrpí fóbií z malých prostor a že se všichni zúčastní....? ----------------------------------------- Rady 4. 8. 2006 12:25 Tak je definitivně potvrzeno ubytování ve Slovenském ráji...jsme očekáváni v neděli mezi 6 a 7 vecer...musíme dojet pro pana správce do vedlejší vesnice...za to od něj dostatneme klíčky a dokonce čisté povlečení :-))) Co se týče svícení...tak tam údajně jsou petrolejové lampy, nicméně mi doporučil abysme si koupili i nějaké své svíčky... ----------------------------------------- koci 2. 8. 2006 16:05 v sobotu v kocici udelame ohen, kazdy si vezmete neco k jidlu a piti, vcetne snidane v nedeli ----------------------------------------- Blahy 2. 8. 2006 13:34 tak sme dohodli posadky raftu:
RAFT 1
Bali
Blahy
Koci
Eliska
Eva
Zuzka
RAFT 2
Blaza
Hnilda
Rady
Hanka B.
Hanka H.
Kristynka ----------------------------------------- koci 28. 7. 2006 14:52 tak pojisteni se netyka veci umistenych v aute a netyka se celniho skla ----------------------------------------- koci 27. 7. 2006 13:57 jeste 2 napady co me takhle napadly:
- navrhuji s sebou vzit rost (ten co mame v kocici) a jak rady psal u ohynku, ono vecer opect masiko vyjde na stejny prachy jak nejaka konzerva, ale kazdy v tom urcite cit ten rozdil :-) takze jo?
- rady resil jak s kartou do fotek, myslim ze v popradu urcite bude nejaka fotosberna tak si tam urcite muzem nechat vypalit foto na CD a bude to... popripade treba v ty pujcovne lodi by mohli si myslim, takze rady vezmi s sebou i kabel! ----------------------------------------- koci 27. 7. 2006 08:29 vite ze kdyz fouknete do svicky ktere neodkapava vosk ale zustava ve svicce tak ten olej vyletne na vse okolo vcetrne na dotycneho co do toho fouka? ja uz to vim :o))
Rady zkus zjistit podrobnosti toho pojisteni ----------------------------------------- Rady 26. 7. 2006 23:48 to Hanka H.: Dotaz ohledně svícení na chatě je určitě podstatnej...bohužel ti na něj nedokážu odpovědět...bo má děravá paměť si už nedokáže vzpomenout,jak to tam bylo se svícením! Ale myslím,že tam nějaký svíčky, možná dokonce ty petrolejový lampy jsou...a pokud ne,tak přinejhorším strávíme jeden večer hezky romanticky u ohýnku....a pak nějaký svíčky koupíme:-))) ----------------------------------------- Rady 26. 7. 2006 23:46 Fíííha...člověk sem pár dní nekoukne, a tady se to zatim zajímavě rozjelo:-)
Pochopil jsem, že o to kam budu chodit na toaletu a kdo případně ponese mé přebytečné věci nemusím mít vůbec strach...bo dva šerpové (jeden dokonce s žebříkem) by měli výkonově bohatě stačit:-))) ----------------------------------------- koci 26. 7. 2006 22:38 jo jeste jsme se s radym shadli ze to ubytovani (chatu) zaplatime ze spolecnych penez, tj. z tech co posilate na ucet, melo by to v poho vyjit... ----------------------------------------- Blahy 26. 7. 2006 22:30 Dotaz:jsou auta pojisteny i proti kradezi veci uvnitr? Vzhledem k tomu ze na vode budem prevazet auta a vetsinu veci budem mit prave v autech je to celkem dulezity... ----------------------------------------- koci 26. 7. 2006 19:27 :o) baterky, svicky, nebo mas petrolejku? ----------------------------------------- Hanka H. 26. 7. 2006 18:55 Ahoj, všechny vás zdravím a jistým nevěřícím dokazuju, že i já občas zabroucím počíst si do téhle knihy a zároveň mám jeden takovej dotaz, kteej jsme asi na té info schůzce neřešili a to, čím si vlastně budeme v té chatě svítit, když tam není proud? ----------------------------------------- koci 24. 7. 2006 21:22 tak az se bali vrati tak mu pisnu at obedna 2 ty TOI TOI - druhou dostane blahy :-)) popripade pro usporu nakladu bude moci cast cesty tahnout auto na lane :-) vsak mi ho nejak utahame :-)) ----------------------------------------- Blahy 24. 7. 2006 21:20 Rad bych podotkl ze sem se prave vratil z 6-ti denni tury po beskydech a mam formu tak si namastete lejtka...s valenim na chate se nespokojim ;-) ----------------------------------------- blaza 24. 7. 2006 19:36 toz Serpa tam vytahne zezdola par polen a bude grog zadarmo :) ----------------------------------------- koci 22. 7. 2006 13:39 to Bali: jsem rad ze jsem te pozval, bylo to fajne :-)
a neboj na chaticku si pujdes minimalne pro chataruv zebrik :-) ----------------------------------------- Bali 22. 7. 2006 08:13 doufám, že až se půjde do jeskyně, počítáme i s návštěvou chatičky,musíme se totiž Zuzance omluvit a fšechno ji vynahradit!!!!!:-)
----------------------------------------- Bali 22. 7. 2006 08:13 to Koci: To sem si zas fčera dal, že sem radši nešel už s tebou...................:-) ----------------------------------------- koci 21. 7. 2006 18:43 to Hanka: chvalim :-) nechces i ty penize poslat nejmene 5x? treba bysme si pak tu TOI TOI mohli i koupit :-) ----------------------------------------- Hanka 21. 7. 2006 18:26 koukam,ze debata o zachodcich se docela chytla:)ale jak znam Baliho,tak ten ji urcite rad ponese.jinak tady uspesne dohanim resty z minula a ctu si vsechno nejmin 5x:) ----------------------------------------- koci 21. 7. 2006 17:31 no to je napad! a vezmes si s sebou i zuzku? letos uz muzes jit najisto :-)) ----------------------------------------- Šerpa 21. 7. 2006 15:21 Jen bych chtel podotknou, abyste mi dal vcas vedet, jak veliky batoh si mám vzít:-) Ještě mě napadá, že bych mohl zavolat chataorvi na Štefanku a půjčit si od něj ten žebřík.....:-)))
----------------------------------------- koci 21. 7. 2006 13:58 ja bych serpu nezatezoval zbytecnostmi, ta TOI TOIka mu bude urcite stacit :-)) a vaha bude kazdy den pribyvat :-) ----------------------------------------- Náčelník 20. 7. 2006 22:10 Výzva pro všechny:
Pokud si sebou chcete vzít nějakou velkou, těžkou, zbytečnou věc...tak neváhejte...bo náš kvalitní a prozkoušený šerpa ji s úsměvem na rtech rád ponese:-))) ----------------------------------------- koci 20. 7. 2006 08:31 tak jo takze ji bereme? mam zajistit karu? :-) a delaj se i mobilni sprchy :-) proc jsme je nemeli loni? nas serpa byl naslaplej ten by to unesl :-)) ----------------------------------------- Kristyna 19. 7. 2006 18:30 No, nejaka soukroma Toi Toi....:-)) To by nebylo spatny...a pokud nas nekdo z vas nastve tak vite co:-)) ----------------------------------------- Bali 17. 7. 2006 15:49 to Hanka: Pokud budes chiti mohl bych ti zaridit vyhodne zapujceni mobilni toalety - presne ten typ co byl na festaku:-) mam tam kamarada:))) ----------------------------------------- koci 17. 7. 2006 12:12 to Hanka: dle mych informaci okolo tece potucek ----------------------------------------- Hanka 17. 7. 2006 12:09 dotaz: je v chate sprcha a zachod? ----------------------------------------- Náčelník 15. 7. 2006 16:24 to Bláhy: Schváleno:-) "Demokraticky" jednohlasně:-)))
Nějaké další návrhy???:-) ----------------------------------------- Blahy 14. 7. 2006 16:14 navrh 1) znam tri pekny holky z Bratislavy... ;-) ----------------------------------------- Náčelník 14. 7. 2006 00:14 Jinak bych chtěl všechny poprosit, aby si na pondělní schůzku nachystali všechny dotazy a jakékoliv připomínky...bude to jedičná příležitost to všechno prodiskutovat!!!
Pokud má například někdo nějaký námět nebo tip na výlet, či zajímavou kulturní zastávku po cestě...tak předpokládám, že jí zde veřejně navrhne:-) ----------------------------------------- Náčelník 14. 7. 2006 00:07 Důležitá zpráva pro všechny:
S tím vyřizováním cestovního pojištění nespěchejte...na pondělní schůzce pro vás budu mít připraven informační blok speciálně o této problematice...která je díky novému zákonu na Slovensku o něco komplikovanější než byla dříve!
Každopádně to ale není nic složitého na vyřízení, takže není kam spěchat...opravdu nemusíte mít strach že byste to do odjezdu nestihli vyřídit!:-) ----------------------------------------- koci 10. 7. 2006 08:23 tu blahy, no je to tak ze to pojisteni ti plati max 60 dnu v kuse, tudiz potrebujes nejak dolozit kdy jsi odjel respektive kdy jsi jeste byl v CR... na zasahz HZS se toto pojisteni ani jako zadne jine cestovni nevztahuje... ----------------------------------------- Blahy 9. 7. 2006 13:23 Urcite prijdu! to info o pojisteni na kartu KB sem nejak nepobral,kdyby nekdo vedel vic tak dejte echo... ----------------------------------------- Náčelník 9. 7. 2006 12:36 Doslo ke zmene terminu Info schuzky o Slovensku…
bude se to konat jiz v pondeli 17.7…zhruba od 20:00 v Roudne v kempu Orion. Doufam ze se vsichni budou moci zucastnit a ze uz se to nebude muset menit!
Proto mi prosim co nejdrive potvrdte svou ucast!!!
Dekuji:-) ----------------------------------------- koci 8. 7. 2006 11:25 jo, ja a Eli potvrzujem ucast v orionu na info schuzce ----------------------------------------- koci 8. 7. 2006 11:13 tak jen info o pojisteni...
malinko se Cechum prodrazuji zasahy HZS a nevim do jake miry staci bezne cestovni pojisteni, kazdy tvrdi neco jineho... je mozno se pojistit primo na slovensku... videl bych to ze toto probereme asi osobne v orionu
jinak pro KB plati pojisteni k uctu na 60 dni, tj, je treba mit doklad o vycestovani - razitko v pase, potvrzeni o platbe kartou s podpisem ne starsim 60 dnu apod... ----------------------------------------- Koza horska (cavalinna montano 7. 7. 2006 13:02 Ahoj potvrzuji svoji ucast na schuzce ohledne nasi Slovakia Tour 06...at je to kdykoliv:-) ----------------------------------------- koci 6. 7. 2006 19:15 prave jsem prijel z otavy, dobra tu schuzku bych dal na 17. jeste nevim co rady, ale vypadato ze se bude muset prizpusobit... od 9.do 16. tu nebudu, prosim info na mobil :-) ----------------------------------------- Blahy 5. 7. 2006 08:21 na tu schuzku bych moh tak od 10 do 17 vcetne,pak odjizdim a vratim se nejsois az tesne pred vltavou... ----------------------------------------- Hnilda 4. 7. 2006 22:55 Je je jedno kdy sraz bude ale musite mi to dat alespon tyden dopredu vedet, bo nevim jak na tom budu presne s brigadou (kde budu pracovat-kam me muj zamestnavatel posle jestli na jihu nebo do Prahy)
to koci:Vodnici chci a kourit ji budu ----------------------------------------- koci 4. 7. 2006 10:14 to blahy: a kdy by se ti to hodilo? ----------------------------------------- Blaza 4. 7. 2006 09:24 Tak já se připojuju, ta středa se mi taky moc nehodí, ideální by bylo pondělí 17. Od čtvrtka do neděle šestnáctého mám šachy v Pradubicích, to určitě nemůžu. Vodnici kouřit také nebudu. ----------------------------------------- Blahy 4. 7. 2006 09:10 Jeste jednou opakuju ze datum 19.7. j pro me nerealny. Tou dobou budu nekde daleko v beskydech....bohuzel to datum nebude asi nejoptimalnejsi pro vsechny.
jo a vodnici kourit nebudu... ----------------------------------------- Rady 3. 7. 2006 23:32 Jedna duležitá informace pro všechny:
Na základě dřívější podnětů a především kvůli potřebě se dohodnout na mnoha důležitých i méně důležitých věcech jsme se s Kocim rozhodli uspořádat Info schůzku.
Jako nejoptimálnější termín jsme stanovili středu 19.7.! Schůzka se bude konat pravděpodobně někdy v podvečer, zřejmě jako loni v Kempu Orion v Roudné!
Účast všech účastníků expedice je povinná!!!
Proto mi prosím co nejdříve jakkoliv potvrďtě, zda-li se můžete v tomto termínu zúčastnit!
Děkuji... ----------------------------------------- koci 30. 6. 2006 23:34 zalozili jsme s balim novy ucet (respektive vyuzili jeden momentalne nepouzivany) bude tak vetsi prehled v penezich a nebude se mi to plect na mem uctu ----------------------------------------- Bali 30. 6. 2006 23:00 Dostal sem dva tipy na vylety na slovensku, dovolim si to zpracovat a pokud vas to zaujme, muzeme je pote i realizovat. Jen abyste tusili, jde o nove otevrene hory slouc Belanske tatry a nejake skalni utvary kdesi pred Zilinou (realizovatelne po ceste tam nebo zpet!)
----------------------------------------- Bali 30. 6. 2006 22:58 pripominam nutnost zaridit si cestovni pojisteni! Vzhledem k tomu ze nekteri z nas, to asi budou mit vyresene pres bankovni ucty apod. resme prosim indivindy;-)
----------------------------------------- koci 30. 6. 2006 18:22 dalsi spolecne naklady me napadli, asi jsme se jiz dohodli ze berem vodnici, tudiz bych za spolecne penize koupil nejake tabaky a uhliky, ma nekdo neco proti? pokud se nevyjadri beru to jako souhlas... a pozadavky na chut tabaku? ----------------------------------------- Bali 30. 6. 2006 18:03 to all: Přátelé, kamarádi! Mám pro vás dvě zprávy. Za prvé: místo, které se uvolnilo, pravděpodobně obsadí moje kamarádka Eva Zamrzlová. Myslím, že ji velká část z vás zná, pokud ne tak se určitě seznámíte. Druhá věc se týká auta, kterým pojedeme na Slovensko. Toto auto nemá uzavřené havarijní pojištění, vzhledem k tomu, že si ho půjčujeme, je celkem logické, že ručíme i za případné škody. Předpokládám, že se nic nestane, ale náhoda je blbec (mokrá silnice, bouřka, spadlý strom, krádež,....) a nikomu z nás by se nechtělo skládat na případnou opravu. O co tedy jde: U České pojišťovny je možnost sjednat havarijní pojištění na jeden měsíc, nejsem zatám schopen zjistit podrobnosti, protože nemám k dispozici velký technický průkaz, ale počítám, že by se částka nemusela přehoupnout přes nějkých 1000,- kč. Záleží samozřejmě i na spoluúčasti, kterou bychom zvolili (1% min 1000,- kč, nebo 5% min 5000,-kč). Prosím vás tedy o vaše názory, abychom mohli udělat nějaké konečné rozhodnutí. Já tady budu asi 11.července, takže pak bych to chtěl rád definitivně vyřešit. Zdraví Váš Bali ----------------------------------------- koci 22. 6. 2006 22:39 neboj Blahy, na tebe si s Balim cas udelame :-)) ----------------------------------------- Blahy 22. 6. 2006 08:33 Jen tak dal, klidne si s sebou vemte kazdej dve zensky...aspon letos budu mit slovenky jen pro sebe ;-)
SLOVAKIA HERE WE COME!!! ----------------------------------------- Bali 22. 6. 2006 00:41 Jinak to misto bude volne od 1.7., do te doby se mi vyjadri jeden zajemce o ucast na nasi akci:-) jmeno si radsi necham do te doby pro sebe, az pak vas zacnu presvedcovat abysme ji vzali:-)
----------------------------------------- Bali 22. 6. 2006 00:39 Nechapu, proc se me tady veleni vypravy snazi zdiskreditovat:-) Neco z toho co je zde napsano je sice pravda, ale chybi tomu kontext a taky to slunicko, ktery palilo, kdyz sem tohle vsechno rikal, a na ktery se budu vymlouvat...:-) A vsechno popru....:-) ----------------------------------------- Rady 21. 6. 2006 23:30 info pro Kociho o Balim: Bali si koleduje o peknej pruser...premita totiz o tom, kterou ze svych byvalek vezme jako nahradu:-))) ----------------------------------------- koci 21. 6. 2006 15:22 info od Baliho: "misto na slovensko se definitivne uvolnilo, pokud je tedy nekdo kdo by chtel jet, tak asi muze, mam taky jeste par svych tipu, ale drzel bych se zasady kdo driv prijde, ten driv mele:-)" ----------------------------------------- koci 20. 6. 2006 22:24 ne, tentokrat se utikat nebude! bo lovem zaciname a bazen nebude treba, mame hron :-)
btw. budem susit seno, pridate se nekdo (rady s tebou pocitam, neboj) ----------------------------------------- Rady 20. 6. 2006 18:51 to Koci: Souhlasím s dělením návnad...bylo by od nás (chlapů) opravdu netaktické abysme si po žranici museli sami umýt nádobí!:-)
to Bláhy: Ten recept zní hodně dobře...až se mi z toho zbýhají sliny:-) Jen doufám že až dojde na samotný lov, tak všichni zbaběle neutečete do civilizace jako loni!:-))) ----------------------------------------- koci 19. 6. 2006 10:47 no loni jsme to nejak nedoresili, to je pravda... rozdelil bych damskou cast na 2- 1. navnada a 2. pomocne kucharske sily
medvedi gulas samozdrejme udelame sami (panove) ale nekdo musi umyt to nadobi a tak...
z osobnich duvodu navrhuji elisku a kikinu do 2. skupiny, preci jen pritelkyne a osobni asistentka by mohly prezit :-) i kdyz jde o to co zda bude nebezpecnejsi medved nebo nadobi :-)) ----------------------------------------- blazinho 19. 6. 2006 08:47 Sakra, to jsme vlastne minule chteli toho medu jist jenom opeceneho s chlebem? Jak jsme si to predstavovali? Doufam, ze tentokrat budou lov a nasledna zranice zorganizovany profesionalneji. ----------------------------------------- koci 18. 6. 2006 21:50 dostavam na to chut :-)
Bali se jako nosic osvedcil, ale myslim ze do auta se to k sudu od hnildy vleze v pohode, a varit budem na chate :-) ----------------------------------------- Al Georgo Blahyto 18. 6. 2006 20:53 recept na delikatesni medvedi gulasek:
(4 porce)
maso z medvěda, 5 lžic másla, 3 velké cibule (je třeba dodržet stejné množství cibule a masa), 300 g slaniny, 0,5 l červeného vína, podle potřeby hladká mouka, sůl, pepř, drcený kmín, 0,05 l rumu
to aby sme si najmuli nejaky nosice ;-)
to Rady: zbyle navnady muzem eventualne do toho gulase taky prihodit... ----------------------------------------- Rady 18. 6. 2006 17:44 to Bláhy: Plán je to dobrej, jen bych navrhoval nezbavovat se všech kvalitních návnad najednou:-)
to Koci: Zcela souhlasim s tvým tipem, že o tom ani jedna nebudou do odjezdu tušit!:-) ----------------------------------------- koci 18. 6. 2006 11:52 :-) to zni dobre, co je jeste treba na gulas? medveda mame, aspon teoreticky :-) ----------------------------------------- Blahy 16. 6. 2006 23:06 Mam plan...nacpem do krosnen salamy,pastiky,burty,...proste vsechno co voni a zavedem holky na opusteny misto s hojnym vyskytem medvedu,reknem jim at to pohlidaj a zmizime. Zatimco medvedi se zchvili zdrzi konzumaci nize uvedenych osob,budeme mit dost casu dostat medvedy...Uz sem sehnal recept na medvedi gulas ;-) ----------------------------------------- koci 16. 6. 2006 21:04 tak to jsem rad ze jsme se dohodli... tudiz jako navnadu jmenuji hanky a zuzku...
jsem zvedav ktera z nich to cte a ozve se :-)
muj tip? az do dne D o tom nebudou ani tusit, pokud jim to nekdo nevykeca :-)) ----------------------------------------- Náčelník 16. 6. 2006 20:19 Náčelník rozhodně nemůže za to, že neměl k dispozici dostatečně kvalitní návnadu!!! To je chyba lovců, že neulovili nějakou pěkně udělanou slovenku, která by ochotně podržela (jako návnada samozřejmě:-))) )! ----------------------------------------- koci 13. 6. 2006 21:53 takze za vse muze nacelnik? :-) to zni fer... ----------------------------------------- Koza 13. 6. 2006 19:34 Ne ne chyba neni na me strane. Funkce mi byla udelena spatne, takze je to chyba nacelnika. Cozpak ja jsem navnada? Chtelo by to neco (nekoho) vetsiho a masitejsiho, ne:-)? ----------------------------------------- koci 9. 6. 2006 19:50 to Rady: sikula
to Blahy: vezmem sekacku at nemusime tu travu trhat
ti blaza: dekuji, tez si myslim ze za vse muze Koza, malo mecela a medveda nenalakala :-) ----------------------------------------- blaza 9. 6. 2006 15:40 Koci byl vždypřipraven (až na tu noc nad Helpíkem :) ), problém vidím spíš v návnadě. Holt se, Kozo, musíš víc snažit. Tenhle ročník tam těch návnad bude víc, tak se snad zadaří. ----------------------------------------- Blahy 9. 6. 2006 14:48 Tak to je bezvadny!!!Podle ceny cekam neco podobnyho jako byla ta salas na Helpou co sme v ni spali lec tesim se uplne neskutecne...A medvedi rizky bych si dal taky kdyz bude Koci schopnejsi nez minulej rok a neco nam na navnadu ulovi:-) ----------------------------------------- Rady 9. 6. 2006 00:03 Tak mám pro vás všechny jednu radostnou zprávu:
Definitivně máme zajištěno ubytování ve Slovenském ráji. Po dobu 5 dnů a 6 nocí budeme přebývat v chatě jménem Starý Hostinec, která se nachází poblíž mnohým z vás známému Vernáru pod Královo hoľou!:-)
Chata je to (dle mých matných vzpomínek) poměrně velká...myslim že se tam všichni nějak bez problémů vejdeme...ale nepředstavujte si žádnej luxusní penzion! Nicméně mohu vám slíbit že pobyt v ní bude rozhodně zajímavější a příjemnější než pobyt v některém z hrozných kempů ve Slovenském ráji!!!
A co se týče ceny...tak ta ještě není definitivně známa...ale myslim že vás všechny potěším tím, že se to bude pohybovat zhruba mezi 250-300 Sk...za noc...a za celou chatu dohromady:-)))
No a na závěr ještě jedno lákadlo pro všechny neúspěšné lovce z loňska: v okolí chaty by mělo pobíhat dostatek medvědů, takže budete mít druhou šanci nějakýho ulovit!.-)))
To je ode mě prozatím vše...zatim se mějte fajn...
----------------------------------------- Rady 6. 6. 2006 23:08 S ubytovanim to mame v jednani...zejtra budu volat...tak drzte palce:-) ----------------------------------------- koci 6. 6. 2006 11:44 zas je dobre s tim lehce pocitat aby lidi meli cas... btw. Rady jak to mame s ubytovanim? ----------------------------------------- Rady 5. 6. 2006 01:56 Samozrejme ok, uz sem to psal Hnildovi ze domlouvat to takhle predem nema cenu... ----------------------------------------- koci 1. 6. 2006 23:28 tak treba v pondeli pak? domluvil bych to nekdy tesneji predtim... tj. koncem cervna domluvime termin, ok? ----------------------------------------- blaza 1. 6. 2006 09:33 Nemuzu tu nedeli sestnacteho, jinak je mi to vicemene jedno. ----------------------------------------- Hnilda 31. 5. 2006 00:49 Nazdar, navrhuji usporadat pred odjezdem informacni schuzku (neco jako v loni v Orionce) , kde by sme doresili potrebne malickosti. Navrhuji termin mezi 16-23.7. Pokud by to nekomu nevyhovovalo tak se ozvete. Je to tak na dve hodinky. ----------------------------------------- koci 28. 5. 2006 22:56 tak kdo to jeste nevi, jede s nami zuzka :-) ----------------------------------------- koci 23. 5. 2006 14:56 ok, berem na vedomi, pokud by nekdo o nekom vedel nahlaste to prosim co nejdrive ----------------------------------------- Bali 23. 5. 2006 14:50 Cau vsichni, mám jednu zprávu. Katka se bohužel ukázala jako nespolehlivý člen výpravy a řekla, že nepojede. Pozitivní na tom je, že se tak stalo ddostatečně dopředu a že je dostatek času sehnat dalšího. Takže pokudbyste někdo věděl o někom, kdo by chtěl jet.....
----------------------------------------- koci 22. 5. 2006 16:32 raft jsem jiz priobednal... ----------------------------------------- Rady 19. 5. 2006 02:34 Já v tom nevidím problém...tahle položka nás podle mě nevytrhne! Ale pokud by samozřejmě někdo měl raft vlastní...tak bych se tomu nebránil :-) ----------------------------------------- koci 17. 5. 2006 20:35 tak jsem mluvil s vladou vancatu ohledne raftu, a asi ho na slovensko mit nebudem, mozna se v tom terminu taky nekam chysta, a uz ho mam na vltavu, takze bych ho mel na 3 tydny, takze priobednam dalsi z pujcovny, tj o 200 kc draze na osobu, nebo ma nekdo jine reseni? ----------------------------------------- Rady 9. 5. 2006 00:20 Tak to je super zprava...Hanku samozrejme beru :-)
A horsi sedacky nebudou problem...to se da v klidu prezit...na takhle dlouhy ceste by nas boleli zada i v Mercedesu:-)
Btw...byl jsem na Morave...a bylo to skvely! Hooodne velky dobrodruzstvi...:-) ----------------------------------------- koci 8. 5. 2006 23:26 tak Hanka pozvani prijala, takze pokud nikdo neni proti tak ji bereme
btw. byl jsem na teplej vltave a otave a bylo to nadherny!
trafic uz ma po technicke strance dost, zkusime peugot, je novejsi a vetsi, ale ma asi horsi sedacky, ale to prezijem ze? jeste to domluvim s radyho mamkou ----------------------------------------- koci 30. 4. 2006 10:08 to Blahy: Hnilda dostal sanci nekoho vybrat, pokud o nekom vis i ty dej vedet ----------------------------------------- Blahy 30. 4. 2006 09:57 me by zajimalo kdo je ta horka favoritka ;-) ----------------------------------------- koci 29. 4. 2006 19:50 tak mi bylo oznameno ze platba za rafty probehla OK, nastesti... ----------------------------------------- koci 29. 4. 2006 00:12 konkurz ma svou horkou favoritku, dostala tyden az dva na rozhodnuti ----------------------------------------- Rady 27. 4. 2006 23:32 Koci se spatne vyjadril...vyhlasujeme konkurz na 12tou clenku...:-) ----------------------------------------- koci 27. 4. 2006 17:09 tudiz vyhlasuji konkurz na 12teho clena... ----------------------------------------- irena 27. 4. 2006 09:18 hele, na to slovensko nejedu. vsem se moc omlouvam za pridelane starosti a uzijte si to...i. ----------------------------------------- koci 26. 4. 2006 23:44 kdyz se nekomu podari sehnat info o tech kempech co jsem napsal k te vode bude to jen dobre :) ----------------------------------------- koci 26. 4. 2006 22:39 pridal jsem prvn navrh vodacke casti - viz aktuality ----------------------------------------- koci 26. 4. 2006 20:35 tak jsem na web hodil prehled penez, doufam ze vsichni najdete info jake hledate ----------------------------------------- koci 26. 4. 2006 11:30 Pokud by nekdo mel zajem videt smlouvu na pronajem raftu poslu mu ji na email
---
Do konce tydne dodam na net tabulky s prehledem uskutecnenych vydaju a zaloh ----------------------------------------- koci 26. 4. 2006 10:20 to all: dalsi vec co jsem krom lodi objednal je pocasi, ale jak nam rikaji na katedre ekonomie: je to zdarma, tudiz bez zaruky :] ----------------------------------------- Bali 25. 4. 2006 14:56 srpen 2006, nádraží Poprad, 0300 ZULU: "Ale je tady krásně!":-)
----------------------------------------- koci 25. 4. 2006 14:55 jedu na nadrazi!!!! ----------------------------------------- blaza 25. 4. 2006 11:54 Coz v prekladu znamena, ze nadsenci si doobehnou zbytek dolin co jeste zbyva, zbytek si muze i udelat nekam vylet, treba blizko je pomerne pekne termalni koupaliste, pametnici muzou zavzpominat na popradske nadrazi atd. atp. ----------------------------------------- koci 25. 4. 2006 00:11 to Kristýna: tys nelezela vedle Radyho kdyz se to planovalo? :) to je individualni odpocinkovy den na regeneraci a pojidani vetsiho nez maleho mnozstvi halusek :)) ----------------------------------------- Kristýna 24. 4. 2006 20:42 Co to znamená to "slovenský ráj - volno" ?????????????????? ----------------------------------------- koci 20. 4. 2006 22:10 tak jsem obednal rafty a prislusenstvi, az mi prijde potvrzeni ceny tak to sem poslu, vesty jsem zatim nebral, bud neco sezenu nebo se s nima nejak domluvim ----------------------------------------- koci 20. 4. 2006 16:36 !!! KDO CHCETE VESTU???!!! aspon predbezne ----------------------------------------- koci 19. 4. 2006 20:03 neco co se domluvilo v kocici
Časový rozpis:
0. den příprava v Kočičí
1. cesta na Slovensko
2. Slovenský ráj
3. Slovenský ráj
4. Slovenský ráj
5. Slovenský ráj - volno
6. Vysoké Tatry
7. Jeskyně Mrtvých netopýrů
8. Hron
9. Hron
10. Hron
11. Hron
12. Hron
13. cesta domů ----------------------------------------- koci 16. 4. 2006 23:09 OKI, uznavam ze opravna odpoved Radyho je od narozek tez platna, ale kouknete na ten datum :) mame tadÿ vestce :)
----------------------------------------- Rady 13. 4. 2006 11:00 odpoved na dotazy poupravuji: katka je kamaradka ivany, michal pritel hanky a eliska pritelkyne krale :-))) ----------------------------------------- koci 12. 4. 2006 08:32 na dotazy odpovidam: katka je kamaradka ivany, michal pritel hanky a eliska baskytaristka HP ----------------------------------------- Hnilda 10. 4. 2006 18:29 jj ja sem taky pro maly zahajovaci vecirek, urcite bude super pokud se nejdrive seznamime ----------------------------------------- koci 10. 4. 2006 17:23 to Rady: prekvapil jsem, ze? :) i sám sebe, ale nečekejte zázraky :)
jj, ale to me jen tak napadlo, ted musime resit hlavne to ubytko, pocet lidi a termin - musim napsat do konce dubna na ty lode ----------------------------------------- Rady 10. 4. 2006 17:01 to Koci: Ohledne toho pripravneho dne v Kocici...pokud bude dostatek casu, tak ja jsem klidne pro...myslim ze by to bylo docela fajn:-) ----------------------------------------- Rady 10. 4. 2006 16:59 to Koci: Tak to tedy pane krali nejvetsi pochvala...sem uz myslel ze ty desky udelate az k rocnimu vyroci expedice:-))) ----------------------------------------- koci 10. 4. 2006 15:17 jo a jeste info pro ucastniky lonske vypravy: konecne jsem udelal ty desky k denicku! :) ----------------------------------------- koci 10. 4. 2006 14:36 tak jsem zverejnil s otaznickem lidi o kterych se jedna...
dale jeste pocitejte s pojistenim svym cestovnim
pak me napadlo k tomu terminu odjezdu ze bysme se treba mohli nejak dopravit den pred odjezdem do kocici, udelat seznamovaci vecirek, rano pobalit a vyrazit z kocici (berte to jako navrh k jednani :))
----------------------------------------- koci 2. 4. 2006 18:41 dalsi postreh:
Podliesok? Par roku zpet jsem tam byl a odvedl jsem si nezapomenutelne
zazitky. Hlavne salmonelu. Doporucuju jenom pokud nebude jina moznost a
pak si dat pozor na veskerou vodu.
----------------------------------------- koci 2. 4. 2006 13:29 dalsi odpovedi:
ahoj, s tymi cigankami to je pravda, staci, ak sa postavis na zastavku chvilku a hned k tebe zo dve pribehnu, ... mozno ti k tomu daju aj nieco extra, ale myslim, ze lepsie a lacnejsie ako v kempe to asi ani nebude (a zobrat to riziko, ze ta tam este aj okradnu...). Ako spominal kolega ten Podlesok, tento kemp je celkom dlhy, tak pokial by ste cez den prebyvali napr. v nom (nechali si tam stany a tak - cez den sa to nekontroluje) a ako bude zapadat slnko, staci, ked vyjdete za branu tohto kempu smerom do raja a tam je obrovska luka este, tam sa da tiez spat, ale pozor, nie je to povolene, takze rano zase sup sup rychlo vstavat a odstsahovat sa do kempu :)))
nie je to sice moc pohodlne, ale da sa (vlastna skusenost) a je to zadara :)))
-------------
Neviem aku konkretnu cenu si predstavuje pretoze pod 210sk/os/noc
//Podlesok// najst v slov. raji seriozne ubytko je celkom
problem/lacnejsie je uz len
http://www.slovenskyraj.sk/hornad.html/..ubytko u cigancavi
neodporucam..a vobec ja osobne by som sa im vyhybal/najme lokalite
zvanej tomasovsky mlyn/..ak ces len neaky plac na par spacakov odporucam
senik..mas to zadara a zeleny/ochranari/ ani nasi domaci kocovnici sa v
sene vecsinou nesprtaju..aspon mne sa to zatial nestalo..ked tak daj
vediet odkial kam chces ist a nieco urcite najdem;-)
zufik
#346608675 ----------------------------------------- koci 1. 4. 2006 08:40 tak jsem se ptal u nas na koleji na news na ubytko v raji, odpoved zatim:
moc Ti nepomuzu, o nicom takovem nevim, my kdyz jsme tam byli tak nas
bylo taky asi 10, spali jsme v kempu Podlesok a pamatuju si, ze to bylo
docela drahy (tusim 80) a ani tam pak treba netekla moc tepla voda ve
sprchach...ale kdyz jsme prochazeli okolni vesnice, tak nam lidi
nabizeli ubytovani (vetsinou stare cikanky - treba by o nejakem
pristresi za lacino vedeli) - takze jestli nic nesezenes dopredu tak si
myslim, ze je docela sance sehnat neco az na miste...
- i to me napadlo, ze kdyz nic nesezenem muzem tam vyrazit s tim ze pri nejhorsim skoncime v kempu nebo neco sezenem... ----------------------------------------- koci 30. 3. 2006 21:45 to rady: jo myslel jsem v sobotu v kocici jako az tam budem na ty velikonoce, teda pokud nas tam voda pusti
jinak mam tip na to zkusit sehnat nejakou salas, byvaji pry levne a minule se nam tam spalo skvele ne? ----------------------------------------- Rady 30. 3. 2006 13:08 to Koci: Co se tyce sobotni schuzky, tak bych si cas urcite nasel...:-) Ale nenechame to az na to Kocici??? ----------------------------------------- Rady 30. 3. 2006 13:07 to Bali: Co se tyce konkretni chaticky tak mam jeden hooodne dobrej tip...uz se na tom pracuje:-) ----------------------------------------- koci 28. 3. 2006 22:50 to bali: chvalim :) konkretni chaticka - rozhazujem site jak to jen jde, doufam ze neco vyjde
jinak na kocici bych byl pro udelat si treba v sobotu cas, domluvit se, zodpovedet dotazy a rozhodnout se kdo chce a nechce jet (s velkou pravdepodobnosti) protoze na postu lidi hodne zalezi doprava a lode (i tam mam rozehrane varianty, ale zalezi na poctu lodi) ----------------------------------------- Bali 28. 3. 2006 20:20 Jinak jsem zahájil rodinná jednáni o autě, bude to ještě složité, ale jdu na to odzadu (nejprve zajišťuju záložní variantu, potom teprve tu první:-) a myslím, že na takových 80% už to auto můžu slíbit. ----------------------------------------- Bali 28. 3. 2006 20:18 Ubytování: Rozhodně se mi začíná líbit nápad ohledně té dřevěnice. Když vidím ty prachy... To byse nám to pěkně prodražilo, nemáte někdo nějaké konkrétní informace o nějaké konkrétní chatičce?:-)
----------------------------------------- koci 28. 3. 2006 13:14 mala citace webu jedne pujcovny (z te asi budem mit rafty)
Splav rieky je úžasná vec. Je to ten pravý Outdoor – športová aktivita, pobyt vo voľnej prírode, relax, romantika i dobrodružstvo spolu. A ešte zážitky! Pohľad na krajinu z vody je jedinečný. To musíte zažiť!
----------------------------------------- koci 28. 3. 2006 13:02 ja muzu spat v aute :) trafik uz me takto jednou ubytoval :) a zbytek muze pod auto :) ----------------------------------------- Rady 28. 3. 2006 12:36 Tak kdyz uz sme u tech cenovych nastrelu..tak sem prave koukal na ceny v kempu Podlesok...a je temer jiste ze cena nepude pod 100,- na osobu za den!:-(
Takze jednoznacne by se to chtelo kempu vyhnout...takze prijimam veskere konkretni navrhy na jiny zpusob ubytovani! ----------------------------------------- koci 27. 3. 2006 13:43 predbezne ceny: doprava 1500 +- 500, lode 500 +- 200
to je orientacni nastrel ----------------------------------------- Rady 26. 3. 2006 15:03 to Koci: To se nemuze stat...budes mit totiz nejlepsiho navigatora:-))) ----------------------------------------- koci 26. 3. 2006 13:08 to kristynka: no ale pokud pojedem by car je mozne ze se ztratim jeste nez tam vubec dojedem :)
----------------------------------------- Rady 26. 3. 2006 12:50 to Blaza: No chtelo by to aby fakt tak minimalne tejden predtim prselo...pak by i ten slovenskej rad byl poradny dobrodruzo!:-) Taky sem to zazil a bylo to fakt super...spusta vody, rozbity lavky, do zebriku zasprajcly klady a hlavne minimum turistu...fakt parada!:-) Ale myslim, ze to v srpnu moc nehrozi...
A jednodenni vylet smer Vysoke Tatry je uz samozrejme v planu...musime preci nejak supokojit sve horske choutky,ne?:-) ----------------------------------------- Rady 26. 3. 2006 12:46 to Koci: to vis, musim dohnat to co sem zameskal:-) Na ukoly nezapomenu, neboj...:-) ----------------------------------------- Kristynka 25. 3. 2006 21:19 Bali: ano ano, urcite ses minule dost nenabazil sve krasne, zodpovedne a vazene funkce, moje kytara a krosna te pozdravuji a tesi se na tebe:-))) ----------------------------------------- Kristynka 25. 3. 2006 21:15 Kdyz bude kolem ta civilizace jak pisete, to se uz asi neztratime hned prvni den, co?:-)))... ----------------------------------------- koci 25. 3. 2006 12:53 to blaza: ty auta se jevi jako hodne pravdepodobne, zvlaste kvuli te vode... ----------------------------------------- Blaza 25. 3. 2006 12:37 to Blahy: Vrcholove etapy ve Slovenskem raji nejsou, nejnarocnejsi je asi velmi dlouhy vodopad, ktery se musi vylezt cely po zebriku, neni to ale vubec nic strasneho (jen bych tam radeji nelezl s kocovinou). Ja tam kdysi zazil po velke vode zanesene a skoro nepruchodne doliny, ale to nas pravdepodobne neceka.
Pokud tam ale nakonec opravdu budeme auty, otevre se nam moznost odskocit si na jeden den na nejaky vysvih do Vysokych Tater, je to kousek. Bez krosny na zadech a s dostatecnou zasobou piti uz to ale nebude takova sranda :).
Proti drevenici apod. samozrejme nic nemam. ----------------------------------------- koci 25. 3. 2006 11:15 to rady: ty jses rozjel, hlavne nezapomen na ukoly co jsem ti sveril :)) ----------------------------------------- Rady 25. 3. 2006 00:57 to Bali: Ja se taky tesim jak malej Jenik:-))) A uz hooodne dlouho! Cejtim v kostech ze to bude opet nezapomenutelna expedice...:-) JHen je trochu skoda ze prijdeme o polovinu zabavy kvuli tomu, ze uz nebudes balit kazdou servirku kterou potkas....:-))) Jo, a nepocitej s tim ze kdyz si vezes babu, ze jako kvuli tomu odpadne tvoje funkce serpy :-))))) ----------------------------------------- Rady 25. 3. 2006 00:53 to Blahy: Nemej strach, uz jenom kvuli tobe musime vymyslet nejakou vrcholohorskou etapu nebo minimalne nejakej velmi obtizne dosazitelnej cil!:-)
Jinak co se tyce toho ubytovani ve Slovenskym raji tak s tebou zcela souhlasim...ten kemp neni nikterak levnej...nejaka drevenice by byla kazdopadne zrejme lepsi a levnejsi...ale mam trochu strach ze to nebude tak lehky neco najit! Najit neco levnyho v Rohacich je totiz vetsi sance, bo v porovnani s rajem je to v podstate divocina bez nejakyho velkyho turistickyho ruchu!!! Ale kdyz uz ses tak hezky sam zaukoloval...tak pokud by se ti podarilo neco najit, tak by to bylo uplne skvely....:-) ----------------------------------------- Rady 25. 3. 2006 00:46 to Blaza: Jinak konkretni kempy nebo plan dennicih tras vyresime az na nejake spolecne schuzce...takhle po netu se to hur planuje.... Proti Podliesoku ale kazdopadne nic nenamitam...:-) ----------------------------------------- Rady 25. 3. 2006 00:43 to Blaza + Koci: Co se tyce narocnosti apod., tak to urcite bude mnohem volnejsi a v podstate nesrovnatelny s lonskem! Charakter akce bude zcela jiny, uz to nebude 7 dni nahore v kopcich nad a mimo veskerou civilizaci...ale to vubec neznamena, ze by to melo byt min zajimavy!!! Myslim si ze kombinace nadhernyho prostredi Slovenskyho raje + spluti Hronu + navsteva Jeskyne mrtvych netopyru trasa B + pripadne dalsi bocni akce....slibuji hodne hodne potencionalniho dobrodruzstvi a uzasnych zazitku!!! Jen se holt musime malinko smirit s tim, ze letos nebudeme sami, ale bude tam s nama dost hojna civilizace... ----------------------------------------- Rady 25. 3. 2006 00:34 to Koci + Hnilda: S poctem ucastniku zcela souhlasim...kdyby zustalo tech 12 lidi, bylo by to super a hlavne snazsi na organizaci...pokud se ale bude chtit nekdo pridat, tka se to urcite taky nejak vymysli! Kazdopadne 16 je ale zcela limitni cislo...v mnoha ohledech!!! ----------------------------------------- Rady 25. 3. 2006 00:29 Saaakra, ja jenom ziram jak se tady ta diskuze rozjela:-) Clovek je na par dni zaneprazdnen....a malem se to tady naplanuje cely bez nej!:-) Takze to musim rychle napravit a pridat sve nazory a postrehy....:-) ----------------------------------------- koci 24. 3. 2006 22:49 to blahy: jsem rad ze jses sam zaukoloval, pri cteni uz jsem ti chtel psat aby jsi se po necem podival :) ----------------------------------------- Blahy 24. 3. 2006 22:46 Jeste k tomu ubytovani ve slovenskym raji...Kemp je podle me spis takova nouzovka-navic se celkem prodrazi. Sice sem zatim nenasel nejaky cenik ale jen pro srovnani(chatka=cca 200-250SK). Samozrejme neuvazuju o chatce-to je prehnany luxus ale kdyz pripocitame cenu za auta tak to stejne vyjde celkem draho.
Mozna lepsi napad by bylo sehnat ubytko v nejake drevenici nebo neco podobnyho. Predloni kdyz sem byl v rohacich tak sme v ni bydleli a nemelo to chybu. 15 lidi se tam vejde s prehledem, parking samozrejme zdarma. Pri nasi ucasti by to vyslo urcite lip nez kemp. To ze bysme meli drevenici jen pro sebe je taky nesporna vyhoda. Timto si to davam za ukol a pro orientaci zkusim zjistit neco blizsiho...
Posilam cmuk vsem...;-) ----------------------------------------- koci 24. 3. 2006 21:42 ja se tesim jak malej kluk :) uz aby slezl ten snih... ----------------------------------------- Bali 24. 3. 2006 16:18 To Blahy: Muzu ti svatosvate slibit ze se te ani nedotknu a ze s tebou nejspis ani nebudu spat ve stanu:-))) A neboj, my si nejakej vrcholek urcite najdeme! At zije vrcholove druzstvo!!!!
----------------------------------------- koci 23. 3. 2006 23:15 to Blahy: neboj mi si te najdem :)) co to auto? ----------------------------------------- Blahy 23. 3. 2006 18:33 Zdravim vsechny ctenare techto stranek. Pevne doufam ze i letos, i kdyz jedem jen do tech malych kopecku, se najde poradny cil na vrcholovou etapu;-) A jeste neco...je mi jedno v jakym kempu budem spat ale vim urcite ze si postavim stan na druhy strane kempu-daleko od Baliho a Kociho! :-) ----------------------------------------- Kristynka 22. 3. 2006 18:54 Roli autoradia beru naprosto vazne to je moje sance:-)...vypada to ze budu mit ale silny posily...(viz nove zpevacky)...ja se taaak tesim:-)S takovym poctem lidi budeme mit vsude rodinny slevy...:-) ----------------------------------------- koci 22. 3. 2006 17:53 a jeste malickost, timto vas vsechny zvu na oslavu narozek do kocici, az bude hezky, termin upresnim, nejak behem dubna ----------------------------------------- koci 22. 3. 2006 17:52 naprosto souhlasim s blazou ze to bude mnohem mene turistictejsi, ale o tom se asi vedelo kdtyz padl napad SK ráje, jinak si myslim ze ve spojeni s vodou by to zas mohlo ziskat dalsi zajimavejsi rozmer...
uvidime, kazdopadne vse se muze zmenit zalezi na domluve...
----------------------------------------- Blaza 22. 3. 2006 15:28 Cauves lidi, par postrehu ohledne predbezneho cile nasi cesty: Slovensky raj je zalezitost tak na tri ctyri dny, pricemz se da vzdycky vracet do stejneho kempu. Doporucuji Podlesok, je to vsude blizko, nahoru na Klasterisko je to neco pres hodinku a jede odtud autobus treba k nastupu do Velkeho sokola. Alternativa jsou Dedinky, tam je koupani a dokonce lanovka nahoru (..), k tem hlavnim roklinkam je to ale imho zbytecne daleko.
Prespavani nekde nahore v raji nepujde, jednak tam bude neustale spousta lidi (na to se pripravte - idealni by byly nejake strasne slejvaky par dni pred nasi expedici, lidi ubude a raj bude zajimavejsi a divocejsi), jednak tam stejne typicke noclezny (prkna nad hlavou) pro kolejdouci nejsou. Navic je to i zbytecne, raj je malicky, odkudkoli se da behem dvou tri hodin slezt do nejake civilizace. Celkove to bude mnohem "turistictejsi" nez Nizke Tatry minule.
Jinak mi taky pripada, ze brat s sebou vic lidi nema smysl. ----------------------------------------- koci 22. 3. 2006 15:06 dale, kdo ma alespon teoret. moznost vzit auto zkuste zjistit, dekuji... abysme vedeli s cim pocitat ----------------------------------------- koci 22. 3. 2006 15:04 ja se tam tesim jak malej od doby co jsem tyto stranky delal a mozna o 2 dny vic
a doprava mezi 12-16 lidi, do 14 lidi jsme schopni trafik a auto - ale hodne naslapane (9 a 5),
pro 15, 16 lidi jsou to trafik a 2 auta... - kdo?
takze 16 stanovuju jako horni hranici!!!!
a vypada to ze doprava vlakem byla uplne zavrhnuta??? ----------------------------------------- Bali 22. 3. 2006 14:41 Souhlasim s tim, ze vic lidi uz by bylo nerealne. Za prve bychom si museli poridit autobus a za druhe by mohla zacit vaznout domluva, coz by byla skoda... pokud dobre pocitam 12 lidi je trafika + jedno auto na vic, kdyby jelo vic lidi, je treba 16 (viz Hnildova poznamka). BTW: Od ty doby co sem videl tyhle stranky, se na tenhle zajezd tesim jako malej:))) ----------------------------------------- koci 22. 3. 2006 12:25 tak irča mi psala že kdyz to tak vidi takze jede taky, zrusil jsem u ni otaznicek... ----------------------------------------- koci 21. 3. 2006 22:25 tak jeste pocet lidi doporucuji bud udrzet do 9ti - jedno auto - nerealne
nebo mezi 12 - 16, vic uz IMHO rozhodne NE! ----------------------------------------- koci 21. 3. 2006 22:07 jinak k seznamu lidi, budu se ho snazit aktualizovat i na webu
a sem piste vsechny poznatky at to mame pohromade, dekuji ----------------------------------------- Koci 21. 3. 2006 22:00 Koci
Rady + Kristýnka
Bali + kočka
Hnilda
Bláža
Bláhy
Hanka Bláhů
Terka V.
Katka Č.
Irca Ř. ?
----------------------------------------- Bali 21. 3. 2006 21:48 Doplnime:)
----------------------------------------- Hnilda 21. 3. 2006 18:56 Nazdar, hele pocitame tak lidi a libil by se nam pocet bud 12 nebo 16, 14 je velmi slozite na dopravu ----------------------------------------- koci 21. 3. 2006 17:56 i v to doufam...
kiki beru si te jako osobni autoradio do trafiku, priprav se na nepretrzitou hru cestou sobeslav - slovensky raj :) ----------------------------------------- Kristynka 21. 3. 2006 17:37 Chvalim chvalim, organizace je to paradni a jsem rada ze to maji na starost tri velice schopni organizatori:-)...doufam ze nam vsechno vyjde tak super jako loni, nebo jeste lepe...:-) P.S:Chystam novy zpevnik a peclive trenuju na kytarku, teste se:-) ----------------------------------------- koci 21. 3. 2006 17:06 bali auto nech az na priznivejsi atmosferu, nechvata to, spis at to vyjde ----------------------------------------- Bali 21. 3. 2006 16:12 Tak tomuhle rikam prvotridne organizovana akce!:-) Rady, jak to vypada s tim autem? U nas je ted neprizniva atmosfera, pocitam ze stav u nas zjistim prisit tyden.
----------------------------------------- Rady 21. 3. 2006 14:54 Účast vidím prozatím takto:
Koci
Rady + Kristýnka
Bali + kočka
Hnilda
Bláža
Bláhy
Hanka Bláhů
Terka V.
Katka Č. ----------------------------------------- koci 21. 3. 2006 13:46 tak ucast:
- ja
- rady
- kristynka
- bali (2x)
- blaza
- hnilda
- hanka blahu
- terka v.
pisu to na web
----------------------------------------- koci 20. 3. 2006 17:38 se vsema to jeste proberem po prvnim infu,
jinak kdyz budes pripisovat novy lidi opis vzdy komplet seznam at v tom nemame bordel, ok? ----------------------------------------- koci 20. 3. 2006 17:35 tak ucast:
- ja
- rady
- kristynka
- bali (2x)
- blaza
- hnilda
- hanka blahu
--s temito jsem mluvil dneska ze ano ----------------------------------------- koci 20. 3. 2006 17:24 test1